Helg snart!

Skolan idag var väl helt okej. Vi hade som sagt matte nationella och det gick inte så bra tror jag. Frågade mamma om den där jävla sista uppgiften och jag hade tydligen fel >_< Fan vad pissigt. Men aja, sånt är väl livet.
So:n var inställd idag för Maivor var sjuk igen. Så slutade tidigt idag. Härligt.

När jag kom hem duschade jag lite och efter det spelade jag fiol. Sen åt jag lite Billys pan pizza. Nu sitter jag här och har precis sjungit massa olika låtar. Men nu har jag ont i huvudet och lyssnar på mysig musik istället. Usch, jag tror jag dricker för lite, för har jämt ont i huvudet.

Mamma har beställt den svarta koftan/boleron till mig nu. Så nu har jag väl allt jag behöver till skolmiddagen tror jag. Om jag nu ska ha det på mig och det ska jag väl tror jag...

Nu ska jag i alla fall äta lite korv med bröd. Får se vad jag gör sen. Hejs!

Musik Disney Lullaby - Can You Feel The Love Tonight


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0