Måndag

Rätt trevlig dag tycker jag. Bilden var roligast idag i alla fall. Hade fiollektion ikväll också, gick rätt bra. Fast efteråt trodde jag att jag skulle svimma, blev snurrig i hela benen och allt. Ja, jag kan vara snurrig i benen, haha.
Började läsa på Stephenie Meyers (Twilight författaren) Midnight Sun igår. Finns på hennes hemsida. Det är typ Twilight fast ifrån Edwards vinkel, fast det är inte hela. Hon la ut det hon hade skrivit på sin hemsida, för en del av det hade läckt ut på internet olagligt så då struntade hon i det och la ut det på internet, fattade jag det som. Så det är inte säkert att hon skriver klart på det, vilket jag tycker är tråkigt, för den är jäkligt bra. Som Twilight då ;D Måste fråga Elin var hon köpte boken så jag kan beställa dom andra, vill ha dom på engelska istället för svenska. Fett mycket mer lärorikt och roligare xD
Funderar på om jag ska gå och duscha nu och sova, vilket jag borde för klockan börjar bli mycket nu..
Har sånglektion imorgon, fy fan vad kul! :D Har inte haft det på typ tre veckor ju, suger fett mycket >_< Men imorgon blir det av! :D Woho!

Klassresa nästa fredag btw, kommer nog bli kul hoppas jag :) Hoppas på fint väder! Aja ska väl dra nu då..

Natti! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0