Blåbär

När jag skulle klä på mig mitt linne idag så satt det en spindel på linnet när jag precis satt på mig det, och jag fick typ panik och slängde av mig linnet och då var spindlen typ borta :o Vettefan vad den tog vägen eller om jag bara inbillade mig, blev livrädd i alla fall! Haha, slog ju skiten i en nattfjäril för någon dag sen också. Usch hatar kryp >_< LOL.

Jag, mamma, pappa, Elias och Alva åkte ut till skogen idag. Vi plockade lite blåbär :) Mysigt. Vi ska baka blåbärsmuffins senare idag! Måste köpa muffinsformar bara. Sen ska antagligen Jonas och jag baka med barnen :) Kanske blir lite chokladbollar också.

Vill åka och fiska och plocka svamp någon dag med. Fast svampen har inte kommit än antagligen. Men fiska går ju :) Var jättelänge sen jag fiskade. Kommer ihåg när vi var små och fiskade hemma hos mormor. (:

Aja ska se om jag hittar på något att göra nu. Hejs! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0