Skolmiddag och lite sånt

Har inte orkat bloggat nu på ett par dagar.. Men tänkte berätta lite om skolmiddagen vi hade i torsdags. Alla var jättefina och stiliga, och det var himla trevligt! Fast dock var endel fulla och vi var därför tvungna att göra alkotest. Var dom som inte fick komma in pågrund av det. Dumt att vara full och inte få komma in när man köpt kläder och skor och allt. Aja vissa tänker väl inte med hjärnan.. Höh..
Maten var god, fläskfile, potatis och championsås + massa grönsakstjoffs :) Till efterätt blev det cheesecake. Vilket var mindre gott, heh.
Vi dansade och sjöng och massa kul. Fast bandet som spelade inte ville spela låtarna som vi önskade, fyyyy! Haha.
Lärarspexet var i alla fall lätt roligast. Så jävla kul xD



Fina tjejerna, Caroline och Rebecca (: Och en Jesper i högra hörnet.




Natalie och Simon.



Caroline, Sara, Sanna och Rebecca. Blev lite ljust på högra sidan.



Bästa Caroline :D Som var jättetjusig! ;)



Några i klassen. Emmie, Robin, Bea och Jesper (:



Det dansades ju också som sagt ;D Anton und Bea här då.
Emmie som smygfotade dom.


Så här såg min klänning ut.. Lite dålig bild och har ingen på mig när jag har den på heller.
Lite synd kanske men aja xD Caroline har nog någon..


Så det var lite bilder ifrån skolmiddagen :) Orkar inte ladda upp mer nu. Aja.. Var i alla fall himla trevligt! Kommer sakna (nästan) alla som fan nu när vi slutar :( Kommer säkert fälla en tår på skolavslutningen på torsdag.. Kommer ju vara massa man typ nästan aldrig kommer träffa igen.. Sorgligt men sant.

På skolavslutningen på torsdag så ska vi vara i kyrkan och sen umgås med klassen. Kommer nog bli kul och gå bra. Klassen ska köra Sommar och Sol och Nu Grönskar Det i kyrkan. Sen ska jag, Becca, Emmie, Bea, Elin och Simon spela/sjunga Love Story av Taylor Swift. Och stämstång blir det också ;D Av mig själv, Emmie, Bea och Elin. På låten.. ja vad fan heter den, kan inte komma på just nu.. Aja, haha. Ska köra lägsta stämman, hihihi.
Denna veckan är typ helt lugn nu, rensade ut skåpen idag. Så nu har jag användt skåpen för sista gången :( Wäääh..
I alla fall imorgon är vi lediga, möhhö, skulle haft typ klassdag men vi fick vara lediga istället x) Sen på onsdag är det årskursdag (alltså ska vi nior göra något tillsammans). Blir väl typ.. brännboll i brunnsparken tror jag ^^ Och så på torsdag slutar vi.. Usch och jippie.
Fick reda på att jag har MVG i bild! :D Blev sjukt glad. Fast visserligen fick typ halva klassen MVG så man känner inte riktigt att man förtjänar det ju :( Aja.. Är glad i alla fall.. 

Aja ska se om jag hittar på något att göra.. Puss! :)


Kommentarer
Postat av: Alexandra

sv: tack så mkt:)



nej det är ett linne från mouli tror jag det stavas och en kjol ifrån gina tricot:)

2009-06-09 @ 04:31:13
URL: http://vadfanskajagheta.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0