Vaaaarmt...

Var ute lite i solen nyss och solade mig lite. Orkade inte vara kvar där ute mer för det är så sjukt jävla varmt. Svettas som en gris, haha mys. Brände mig ju sist jag var på brunnen, smörjde inte in mig riktigt, och fy vad det sved på armarna sen. Så idag var jag duktig och smörjde in hela mig! ;) Även om jag inte var ute så länge.

Var på kusin Saras konfirmation i lördags. Det var trevligt tycker jag. Var lite blandad mat, typ. kyckling, fläskfilé, lax och lite sallader och sånt. Och till efterrätt var det.. jordgubbstårta! <3 Muuuuums. Asgott! Älskar det där krämiga inuti, typ.. vaniljkräm eller vad det är. Så gott!
Annars har jag väl inte gjort så mycket idag eller igår. Vill åka och bada! Men det blir nog inte av idag i alla fall.

Elin och Ante och deras engelska vän Tom kommer väl och hälsar på i veckan. Trevligt :) Lite pinsamt att prata engelska med honom dock, eftersom när man väl ska prata på ett annat språk så går det skit. Typ i skolan och sånt är det inga problem men "irl" då blir det bara skit :D Man blir så osäkert och så pratar man så svensk-engelska typ.. Haha, lol.

Ska nog gå och duscha nu. Svalka av mig lite.. Är ju varmt som usch. Hejs!

Kommentarer
Postat av: caroline

Svar: Aldrig!!! :)

2009-06-29 @ 15:17:55
URL: http://caroliiinis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0