Torsdag

Var väl en helt okej dag idag. Kom nyss hem ifrån skolan. Sitter här och äter mackor och dricker upp den sista Oboyen. Trodde jag skulle till stan idag för att hämta skor. Men inte, för ingen har ringt därifrån så dom har väl antagligen inte kommit än. Dom skulle komma i mitten av veckan och det är väl nu? :o Sur blir jag.

Imorgon ska jag få reda på mitt tyskaprov. Hoppas på ett MVG som isåfall höjer mitt VG. Imorgon ska jag också redovisa mitt So arbete om Auschwitz. Fick reda på att Natta också har om Auschwitz >< Inte särskilt kul, så jag bestämde mig för att redovisa först, i alla fall före henne.

Nu är jag uttråkad och vet inte riktigt vad jag ska hitta på.. Borde väl egentligen städa mitt rum, men det orkar jag inte. Inte får jag mer roligt av det i alla fall.

Musik Anna Ternheim - Summer Rain


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0