Längesen

Var längesen jag bloggade nu.. Har varit Göteborg på klassresa i helgen. Var jätteroligt! Förutom att jag mådde illa och hade ont i magen som fan. Åt typ inte alls mycket för jag mådde så dåligt, så det blev bara värre. Becca och jag gick på stan och jag köpte sammanlagt 7 tshirts, ett par svarta shorts, blåa leggings och ett par jeans. Liseberg var roligt, fast jag mådde så jävla illa så jag och Becca gick därifrån rätt tidigt. Vi gick tillbaka till vandrahemmet där vi skulle sova. Där hade vi himla roligt också i alla fall (:
Har inte gjort något jättespeciellt förutom det tror jag..
Hade muntligt prov i matte idag, gick jättebra tycker jag. Var inte alls svårt :) Hade nationella i kemi i tisdags också, jävlar vad svårt det var! Fattade typ ingenting.. Och typ.. nästa onsdag tror jag det var så ska vi göra en labb också som tillhör provet, uschuschusch..!
Var på stan innan med mamma. Köpte en ny foundation eftersom min gamla snart är slut. Köpte också lite hudkrämer och sånt så nu ska jag bli kvitt mina exem! Eller vad man säger/skriver.
Nu funderar jag på om jag ska gå och göra lite pannkakor.. Hmm...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Stina du är dålig på att uppdatera :O

2009-05-17 @ 12:18:35
URL: http://caroliiinis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0