Måndag igen..

Rätt lugn dag ändå. Först var det film i aulan på morgonen. Fett drygt, var nästan bud på att sova lite. Sen efter det skulle vi jobba med våra "uppdrag". Becca och jag valde ett om mobilstrålning och sånt.. Vi blev nästan färdiga redan idag, haha!
Imorgon ska vi ut till skogen.. Varför vet jag inte men ja.. Caroline och jag ska köra moppe dit (eller ja.. jag åker, hon kör). Men hon sa något att om det blir dåligt väder så ska inte hon dit, så då har jag typ ingen att åka med men ja.. Då får jag väl stanna hemma då (A) Mohahah! Har jätteont i halsen och i huvudet nu, så får se om jag orkar imorgon ens.
Vet inte om jag har sånglektion imorgon heller, för Sofia skulle tydligen rodda eller något.. Får se hur det blir med det med.

Kommer inte höja mig till VG i matte.. :( Suger fett mycket! Vill ju så gärna ha VG ju! Menmen.. har ju i alla fall G. Fick tydligen 4,2 av 4,4 på muntliga. Så det var ju bra men jag tyckte jag förtjänade mer. Vissa som inte ens förtjänar det får ju full poäng, bläääää. Men aja, nu ska jag väl inte vara sån.

Måste åka till affären och köpa något att ha med mig till dagen imorgon om jag nu ska dit.. Kanske en risifrutti eller en banan joggi! Muuumss! Och förstås något att dricka.
Måste ha några riktiga skor att ha på mig.. Tänk om det är blött eller regnigt och om man ska dit ändå, då blir skorna feteblöta! Får väl ha gummistövlar och regnjacka då! Haha.

Har snart läst ut Twilight två gånger >_< Är på andra gången nu.. Skitbra bok! Men jag vill ju läsa dom andra nu! Fast tänk om dom är dåliga, fan vad besviken man lär bli då.. :( Hoppas dom är bra!

Längtar som en idiot till Göteborg nu! Vill köpa skoooor och kläder! Visserligen var det inte såå längesen som jag gjorde det men ändå :) Man kan ju inte få för mycket, höhö. Hoppas det blir roligt nu bara :)

Aja ska väl se om jag hittar på något att göra nu.. Eller så sitter jag väl här och läser ut Twilight (igen) haha.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du ska visst dit imorgon och vi ska köpa fika sen! :)

2009-05-18 @ 18:07:11
URL: http://caroliiinis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0