Onsdag

Usch.. vet inte vad jag ska skriva.. Spelar ingen roll ändå eftersom ingen läser, haha. Aja.. skolan var väl okej. Fick VG på mitt So förhör. Ligger efter som fan i matten, har typ inte gjort alls mycket på detta kapitlet och vi har prov på det nästa torsdag.. That sucks. Har gjort några tal nu i alla fall.. Men har för mycket kvar ändå.. Musiken går det inte så bra på, vi kommer typ ingenstans, vi försöker komma på hur vi ska spela och det blir bara bajs.
Har inte övat fiol på jättelänge, övade när jag kom hem, men det gick dåligt, för jag hade precis sovit så var sur och trött. Vet inte om jag ska vara med på en slags orkestergrej, där man får spela med Peter Jablonski eller något sånt.. Orkar egentligen inte, för det är så jävla mycket med skolan och sen är jag lat och mesig.. Hade kanske varit kul men jag vet inte.. Har i alla fall fiollektion på söndag eftersom Annika är borta tre måndagar i rad nu så tar vi igen det på andra tider. Kul eller inte kul, jag vet inte..
Vill inte till Göteborg på fredag.. Eller jo egentligen men sen samtidigt inte.. Men jag får väl hoppas att det blir kul. Jag är så jävla mesig >_<

Aja.. hejs.

Kommentarer
Postat av: Foki

svar: Tack så mycket! :)



Skorna är från Mary-J i Bangkok. ^^

2009-05-07 @ 00:02:11
URL: http://foki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0