Söndag

Caroline klagar på att jag inte bloggar tillräckligt ofta, så nu gör jag det. Inte för att nån läser men aja! :D
Har väl varit en helt okej vecka och helg. Var dålig på gympan i fredags. Fick sämre tid på kvartersrundan... Blää! Måste förbättra mig.
Temavecka denna veckan som kommer nu. Kanske blir kul, vet inte riktigt. Är inte så glad på min klass just nu, vet inte varför, men är lite smått irriterad på alla. PMS kan kanske vara anledningen. Hö..hö..

Åt grillat idag, gott men åt nog för mycket, har lite ont i magen nu. Mamma grillade banan också, så vi åt banan+glass+chokladsås efter maten. Gott som fan! Grillade bananer är muuums! Smakar typ som friterade bananer!

Melodifestivalen igår också. Rätt segt att kolla på. Tyckte i alla fall att rätt bidrag vann. Bästa låten. Fast jag tyckte Sverige borde kommit högre upp. Mycket bättre än typ Turkiet enligt mig. Storbritannien var bra också tycker jag!
Har inte ätit något godis i helgen faktiskt.. Fast har ätit Pringles och druckit Cola iförsig. Så nyttig har jag ju inte varit..

Jag längtar som faaaan till vi ska till Göteborg! Funderar på om jag ska köpa ett par skor (med klack!). Vill ha ett par som jag hittade på Shock.
Så här ser dom ut! Tycker dom är skitfina! Vill verkligen ha dom! Kostar ca 500 kronor. Lite halvdyrt, fast egentligen inte. 10 centimeter hög klack dock, kommer jag aldrig kunna gå i.. Men vill så gärna ha dom, och jag kan väl lära mig? Tyckte inte det var så jättehög klack när jag prövade dom lite snabbt när jag var där, men tyckte den var rätt smal. Lite mer.. vingligt då, haha. Köpa eller inte?

Vill vara stenrik så man kan köpa massa skor (och andra saker) och inte behöva ångra sig för att man inte kommer använda dom! Haha. Usch.... Jag vill ha skoorna! Det dumma är dock om jag nu köper dom och sen ångrar mig när jag kommer hem, eller om det är fel storlek eller nåt så kan jag inte lämna tillbaka dom.. För då måste jag ända till Göteborg igen nu, för ett par skor liksom.. Haha så dumt! >:( Aja får se hur jag gör. Kom på att jag kommer bli 10 centimeter längre med skorna, alltså 187,5 cm?! :O Tufffft! :D Haha!

Just det! Jag har klippt mig! I torsdags. Blev kort ungefär till hakan. Var inte alls nöjd första dagarna, men idag efter jag hade duschat så tyckte jag det var jättefint! Skitskönt att ha kort hår nu när det är sommar! Skönt ändå iförsig..
Funderar på om jag ska färga det också.. Vill egentligen pröva bli blond men samtidigt vet jag inte.. Får se hur det blir med det. Blond eller brunett? >_<

Kommentarer
Postat av: caroline

PMS <3

2009-05-18 @ 16:14:15
URL: http://caroliiinis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0