Tisdag

Var väl en helt okej dag idag. Rätt roligt i skolan faktiskt. Hade mattenationella på morgonen, gick väl.. ja, jag vet inte hur det gick faktiskt. Hoppas jag får G i alla fall, haha.. Hade hemkunskap sen och Becca och jag kollade på servettvikningar, lärde mig vika ett hjärta faktiskt!
Sista lektionen var Engelska, och då hade vi muntligt nationellt prov. Gick jättebra tycker jag, visade mina skills, haha ;) Vissa tog det inte så seriöst men ja >_< Deras fel, inte mitt.
Hade sånglektion sen med, gick väl hyffsat. Fick låten Almaz med Randy Crawford. Jättefin låt, hade inte hört den innan men nu har jag!

På fredag smäller det! Haha, inte precis.. men vi ska till Göteborg med klassen då. :) Kommer nog bli jättekul, hoppas jag på! Får se om jag hittar lite roliga kläder med, mihihi! Ska vara vid tågstationen klockan 4:20, på morgonen!! Ojoj, lär väl vara helt död då, haha. Men det går nog bra! :) Sen blir det Göteborg igen 29 Maj! :D Och då är det med skolan iförsig, så då är ju Caroline med! Kommer bli skitkul! :)

Mådde illa lite innan idag med och ikväll.. Men nu är det nog lite bättre, men smart som jag är sitter jag och äter godis, så nu kommer jag väl må illa igen xD Men, godis är gott!

Får väl kanske gå och duscha snart och sova.. Börjar bli lite pömsig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0