Utedag

Hade sjukt ont i halsen i morse och ville bara skita i att åka dit >_< Men jag tänkte att det kanske blir bättre under dagen, så jag gjorde mig i ordning och sen åkte Caroline och jag till Gammelstorp (tror jag det var), där vi skulle ha aktiviteter med 9e och f. Var en helt okej dag, bättre än jag trodde det skulle bli. Lite tråkigt att gå så mycket och så, har ont i hela kroppen nu, haha xD
Sitter här nu och funderar på att gå och sova.. Är astrött! Men jag vet inte.. Har ingen sånglektion idag i alla fall, skönt faktiskt.. Har ändå ont i halsen så hade nog inte orkat ändå.. Menmen, blir ju nästa vecka =)
Jag vill se någon film! Men vet inte vilken, hmm...

Aja puss! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0