Here comes the anxiety

Sitter här och lyssnar på The Wombats, därav rubriken. Väcker minnen till liv, haha, eller vad man säger. Lite konstigt hur man glider ifrån sina vänner.

Aja, har precis övat på tyska glosorna. Tror jag kan dom någorlunda bra faktiskt. Men jag lär väl glömma dom till imorgon, så ska nog öva lite till senare, när man hunnit glömma dom lite, lol.
Borde verkligen läsa färdigt min svenska bok nu.. Usch får lite ångest, men inte fan läser jag den för det?! Haha, dumt. Får hoppas att jag slipper redovisa imorgon i alla fall.

Nu tänkte jag att jag ska leka lite i Photoshop eller Paint.. :)

Puss!


Kommentarer
Postat av: emelie

TACK!!!:D och detsamma!

have a nice day!

2009-10-05 @ 19:19:35
URL: http://emlans.bloggplatsen.se
Postat av: V I L J A - Släpp aldrig dina drömmar ♡

SV: Jodå det är bara bra med mig. Sitter och svarar kommentarer, vad gör du då? :))

2009-10-05 @ 20:39:46
URL: http://viljasvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0