Sonntag

Jahapp, kanelbulledagen idag. Men inte har jag ätit någon bulle idag inte! Men jag överlever nog, höhö.
Idag har jag väl inte gjort något speciellt. Lekt i paint och så som vanligt bara.
Visade mamma lite saker jag gjort innan, hon tyckte att jag var duktig, så då blev jag lite glad. :)

Imorgon är det en kort och lugn dag. Börjar inte förräns vid 5 över 1, på grund av att datakunskapen är inställd. Lite härligt faktiskt. Och så är det bara bild och foto lektionerna, vilket är skoj. Så som sagt, lugn och bra dag imorgon.

Har rört på mig ovanligt mycket den här veckan. Hade idrott i onsdags och då hade vi orientering, och så gick jag från skolan till kulturcentrum, och sen fick jag gå hem sen också. Sen i torsdags så slutade vi tidigare för svenskan var inställd, så då gick jag och Caroline på stan, och då tog vi inte skolbussen hem utan vanliga bussen, och den kör ju inte ända hem så då fick jag gå då också. Och likadant i fredags, inställd lektion så åkte hem tidigare. Känns lite duktigt att jag har gått "så" mycket faktiskt. Haha.

Ska nog gå och duscha snart, måste lägga mig lite tidigare idag nu, så att jag kan vakna någorlunda i tid nu när det är skola. Kanske inte ska lägga mig vid 3 tiden som i natt.. lol >_<

Aja, hejs! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0