Torsdag

Rätt "chill" dag idag, haha lol.. Även om den var fullspäckad av massa lektioner. Först tittade vi på film om.. Odysseus, tror det stavas så ;D Haha, jag tyckte i alla fall att filmen var rätt bra (:
Hade matteprov idag också, var svårt men hoppas att jag får G i alla fall.
Engelska glosförhör också, gick nog rätt bra. Fick 60 nya glosor till nästa torsdag också, alldeles för många! Men jag klarar mig nog, hehe.

Tog hem mina akvarellfärger, penslar och block idag från skolan.. Tänkte jag skulle måla lite hemma =) Men däremot kan jag inte få bort min färdiga akvarellteckning ur mitt akvarellblock xD Vet inte hur man ska göra, och vill inte förstöra teckningen.. Aja får väl fråga mamma sen.

På lördag ska i alla fall Caroline, Ellen och jag ha kul =) Ska göra hemmagjorda pizzor och äta massa gott! :D Också film förstås! Hihi!
Vi ska äta hemmagjord pizza hemma idag också, haha! Men jag klagar inte, för jag älskaaaar ju pizzaa <3

Aja ska nog gå ner lite nu.. Hejs! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0