Hihihihi

Sitter nu vid datorn lite =) Skolan var helt okej idag.. Fick reda på att jag ligger på VG i både Naturkunskap A och Matte B, wiie! :D Duktigt!
Cyklade hem idag som vanligt nu för tiden, hahaaa, sen när jag kom hem åt jag lite och sen bytte jag om och cyklade/sprang på vår träningscykel. Är inte som att cykla utan mer som att springa tycker jag. Det var jobbigt, men jag tycker det var duktigt =) Fast lär väl inte hända något för det >_<

Vid 18:30 ska jag, Caroline och Johanna åka ner och kolla/lyssna på Jonas och hans klass när dom spelar på Bruket :) Kommer bli trevligt!

Usch nästa onsdag ska vi gå modell för allmänheten, och sen blir det för HELA skolan och sen den 18 maj blir det för föräldrarna. FETT NERVÖST, kan man ju säga.. Kommer skita ner mig.
Ska försöka ta en bild på klänningen imorgon. :)

Aja nu ska jag nog gå och duscha lite :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0