Måndag

Ny vecka igen.. Shit vad fort tiden går. Började inte egentligen förens vid halv 3 typ idag.. Men Caroline och jag cyklade in till skolan vid halv 11 och mötte Johanna. Det var schnitzel idag så det var vi tvugna att äta ;) Sen så hade vi lite extramatte, men idag orkade jag inte göra någonting så satt bara där.. Sen så flyttade vi upp får fotolektion så vi fick sluta tidigare.. Sjukt onödig dag, men ja.. Man måste komma ändå, haha lol :)

Nu sitter jag här och lyssnar på lite musik. :) Mysigt.. Vet inte om jag ska leka lite i Photoshop nu.. eller kanske Paint, var längesen.. Kanske ska rita lite med ritbordet? =)


En liten bild jag gjorde med ritbordet för ett tag sen :)


Kommentarer
Postat av: Caroline

Vad häftig! :)

2010-04-27 @ 08:02:29
URL: http://caroliiinis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0