Myskväll igår!

Igår var jag med mina friends Johanna och Caroline :) <3 Vi kollade på Familjen Addams, åt godis och drack Cola och så åt vi lite nötter ;) Och så blev det jäkla massa prat också. Känns skönt att ha pratat av sig om allt :) Jag glömde ju att låna hem en kamera ifrån skolan så jag har inga bilder att lägga upp, men Johanna och Caroline tog massa bilder och ingen blev typ normal för vi gör alla såna fula miner hela tiden, haha :D

Annars har jag inte gjort något mer i helgen.. Bara ätit massssaaa onyttigt.. I fredags åt jag upp nästan ett helt Pringles rör och en Geischa själv :( Haha duktigt!

Nu ska jag göra någon ny design till min blogg =) Får se om det går att fixa..

Hejs! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0