Onsdag

Jag hatar Onsdagar, men det har varit en helt okej dag ändå faktiskt :) Först hade vi idrott och där svarade vi bara på frågor från en film, och sen hade vi lunch (påskbord, helt okej) och sen engelska, där vi som vanligt inte gjorde så mycket, höhö :)

Hade sånglektion innan, gick bra tycker jag :) Till efter lovet ska jag välja en låt som har en speciell text, typ någon som betyder nått för mig.. :) Får se vad jag väljer, men funderar på Simon & Garfunkel - Bridge Over Troubled Water, som spelades på morfars begravning. Dels för att den liksom får mig att tänka på honom och sen för att texten är så himla fin. Gillar speciellt just dom här meningarna från låten :)

If you need a friend
I'm sailing right behind
____________________

And friends just can't be found


Nu sitter jag i alla fall här och lyssnar på lite Secret Garden :) Så sjukt fint det med x) Fast nu ska jag göra lite läxor också :) Hade tänkt skriva färdigt Engelskan och idrotten idag, så man kan lämna det.. Är ju färdig med allt då innan lovet, kommer kännas skönt :) Sista dagen imorgon och sen på fredag fyller jag år! :) Mysigt!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0