25 maj

Har varit en rätt händelserik dag idag, men ändå inte x) Vi började med matte och där gjorde jag färdigt alla tal, så nu ska jag bara öva lite och nästa vecka blir det sista matteprovet nu för gymnasiet.. Grymt skönt!! :) Fick MVG på förra provet :D Nice! Fick G+ på första och MVG på dom två senaste. Så ligger på VG. Fett sugigt om jag nu skulle kunna få MVG på detta sista och sen bara få VG ändå för att det fattas ett MVG :/ Aja är glad om jag får VG ändå :)

Sen så gjorde vi klart en labbrapport i Naturkunskapen, fast vi fick en till idag. Fast vi har bara två kvar nu, en som vi måste göra och sen skriva och en där vi bara ska skriva nu :) Duktiga var vi iallafall idag tycker jag som faktiskt jobbade :)

Imorgon så har vi ingen engelska för vi är färdiga med muntliga. Så vi har bara idrott imorgon och då orkar man inte cykla in till stan och sen ha idrott och sen cykla hem igen (speciellt inte om det regnar så som det gjorde idag), så då stannar man hemma lite även om man inte borde :/ Haha.

Nu sitter jag här och lyssnar på lite Lady Gaga :) Niiice! Men nu ska jag sova tror jag :) Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0