WTFF?!?!?!?

När jag väl sitter här och bloggar (vilket händer en gång varje hundrade år typ) så cpar allt och all text försvinner och inte fan går det få tillbaka!?!?!?!?!?!? BAAAAJS!?!?!?!? ÅHÅHÅHÅHÅÅÅÅÅÅ!!!! Ska man skriva om allt eller??!?!?!?!!? BAAAAAAAJS

Jag skrev i alla fall att idag hade vi matte vi kollade på plankton, det var rätt kul, sen åt vi kebab i skolan men det var inte lika gott som riktig kebab, sen hade vi engelska och där gjorde Johannis och jag muntliga, vi tyckte inte det gick alls bra, omvända betyg också som fan :( Piss. Sen så hade vi matte och där gjorde jag inte alls så mycket som vanligt.
Sen efter skolan åt Caroline och jag mjukglass för första gången i år, tror inte att jag tycker om det så äter det typ aldrig, men ska komma ihåg nu att det är gott som fan (om man har strössel) :D
Fett skönt att sommaren typ är här nu med :) Wiieeee!

När jag kom hem så hjälpte mamma mig med matten, för vi har prov imorgon, tror jag kan det nu så hoppas på VG :) Ska nog gå och läsa sammanfattningen för detta kapitlet nu, sen ska jag duscha och sen sooovaa.
Jonas kommer hem från Stockholm också inatt :) Har saknat lille Jonas, men han har nog haft det bra :)


Jaaaa gjorde en ny header också för jag hade tråkigt, så satt och lekte lite och den är lite för mycket kanske men jag gillar den typ och det är väl det som räknas?

FAN vad alla meningar blir långa då :(

Nu ska jag vara arg för att allt cpar för mig idag. BAAAJS!! (Nu kopierar jag texten ifall det cpar igen, för fan att jag skriver om det en gång till åhåhåhååh)

Nattinatti!





   Mina vänner är bäst föresten,
och ni får bästa betyg om och om igen av mig 
bara så ni vet <3


Kommentarer
Postat av: Caroline

aaaw :) Vi är ett as bra gäng asså :) <3

2010-05-21 @ 13:56:29
URL: http://caroliiinis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0